Aktiv på annat håll

Ja, aktiv har jag varit, men dock på annat håll.
Skolarbetet startade dag 1 och kommer att fortsätta skölja över mig till i början av juni.
För att hålla mig över ytan har jag satt upp mål för den kommande våren. Det kommer bli hektiskt men ingenting är omöjligt!
Ett mål är bland andra att träna regelbundet. Det viktigaste sättet att klara stress är att träna och hålla kroppen stark och frisk. Som ni säkert redan är medvetna om är fördelarna av träning otaliga; man blir pigg, stärkt immunförsvar, stresstålig, glad, stark, bra för hjärta och blodet etc etc.
Mitt mål är formulerat att jag ska öka vardagsmotionen, bli stark i kroppen samt klara milen. Jag är på god väg att klara det sistnämnda.
Nu ska jag dock gå tillbaka till plugget. Men först SOLSIDAN!
Kram

Kommentarer
Postat av: EMILIA

vad har du börjat att studera? lycka till :)

2011-01-23 @ 21:45:08
URL: http://espot.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback