Bloggen ett år utan ett ord

Januari, 2010. Ett nytt år, en ny start, för de som behöver.
Fredagen för ca en vecka sedan landade vi i Sverige efter vår resa till och från Argentina. Vi var där 28 dagar och under de dagarna var det ett antal speciella dagar som jag inte uppmärksammat här i bloggen. Det var julafton, nyårsafton och att bloggen faktiskt fyllde ett år den femte januari, vilken dag som jag tycker var mest speciell angående bloggen. Nästa år blir det mer uppmärsammat när bloggen blir två.
Nu är jag i alla fall hemma, redo för en ny termin i skolan och drömmar, mål och vägar dit har redan tagit fart.

Argentina. "Ligger inte det i Spanien?", har jag fått höra några gånger och därför visar jag er en karta här nedan.
För det ligger faktiskt på andra sidan ekvatorn vilket är en väldigt stor skillnad i gämförelse med Spanien.


Kommentarer
Postat av: Lia

Haha vad folk vet lite, kommer du ihåg när Bengt frågade om du kunde sydamerikanska? ;)

2010-01-20 @ 17:27:43
URL: http://tiondelar.blogg.se/
Postat av: Salta

Hahaha, ja, det var faktiskt väldigt roligt!!! =P

2010-01-20 @ 21:30:57
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback