Bilder är för minnet

Jag satt och kollade på bilder från sju åtta år sedan och det är väldigt roligt. Väldigt underhållande miner och uppfriskande för minnet att se bilder från gamla resor jag glömt. Härligt!

Våra första fiskar, då för mycket länge sedan, hette Felicia (orange) och Joakim (svart).


Kolla in denna bild! Visst är den vacker, på bloggaren Lia. Ni hittar hennes blogg här.

Foto: Sofia
Duktig fotograf!!



Mitt mål idag är att lägga mig innan tio. Kanske att det ska gå på en kvart, inkl. att skriva ut lite bilder.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Lia

Nämen gud vad du söt! Tack så mycket!

KRAMAR <3333

2010-01-21 @ 19:35:23
URL: http://tiondelar.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback