(S)panic

Hej på er!
Jag sitter just nu med en kopp te bredvid mig och pluggar till spanskprovet imorgon. Tankarna kommer lätt in på vad jag ska göra på sportlovet samt vad jag önskar köpa inom de närmsta veckorna (så mycket snygga vårkläder i affärerna!!!) och annat.
     Nu är jag och mitt crew halvvägs genom konsertveckan. Vi är awsome och jag hoppas på att kunna lägga upp någon video till er på bloggen snart. Nu återstår konserter för de yngre årskurserna vilket jag tror inte kommer vara lika nervöst. Idag var det för elever i min årskurs men jag tyckte att den första konserten var mer nervös, årskursen över min. Mitt första scenframträdande någonsin igår alltså - avklarat. Härligt! =D

Nu måste jag fortsätta plugga lite. Hoppas på att tankarna kan gå till spanskan en stund framöver.

Kramar

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback