Drömmar

God morgon!
Jag undrar om ni ofta drömmer om er framtid? Drömmer om vad ni vill göra, lyckas med eller bli när ni blir äldre. Skriv gärna i kommentarsfältet!
Jag drömmar ganska ofta om saker som jag vill lyckas med, göra eller uppleva. Ganska spännande faktiskt, att se hur det faktiskt blev sedan när man tänker tillbaka på gamla drömmar.

Ett tips för att bevara ideér, drömmar m.m är att skriva ner dem. Ha ett speciellt block som du alltid har med dig så om du får en idé i huvudet så skriver du ner idén och låter den gro ett tag. En dag kanske det blir möjligt att uppleva, utrföra eller lyckas med den.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback