Läxor är det livet går ut på... eller?

Usch. De närmaste dagarna har jag pluggat dygnet runt. När jag inte pluggat har det varit träning. Tragiskt nog har jag träning varje dag denna vecka utom på lördag men då är det loppmarknad med klassen. Som tur är skjutsar min familj allt som blir kvar till tippen. Alltså behöver jag inte stå och sälja.
Nu måste jag dusha och gå och lägga mig! Jag satt uppe till halv två igår kväll och jobbade med en so-presentation som till slut blev väldigt bra! Men 4,5 timmes sömn är inte något vidare!

Kram och sov gott!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback