Jeansen är för små för oss!

Att det kan vara så otroligt viktigt med självkänsla. Det är många som skulle behöva träna upp den. Även jag!
Jag läste ett inlägg på Blondinbellas blogg nu morgonen och hon skriver att man ska älska sig själv! Ett väldigt bra inlägg!

Citat:

"Sedan att hyn är rödprickig och att jeansen inte går att stänga ibland, vad rör det mig? Då är det ju jeansen som är för små, det har ju inget med mig att göra. Vad finns klädbutiker och olika storlekar till för?"

Jag tycker att det var ganska roligt skrivet. Precis så ska vi tänka! Att vi ska äta för att må bra och inte banta till size 0 eller så att vi kommer i ett par 24:or!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback