Skolarbete på lovet

Det är så skönt med höstlov! Vi har lov både från fotbollen och skolan nu och det är välbehövligt! En tabbe skolan gjort är att sätta prov direkt efter lovet så vi tvingas plugga under lovet vilket jag inte tycker är rättvist. Jag tycker att vi ska få lovet till att vila upp oss och koppla bort skolan helt för att sedan kunna köra järnet när vi kommer tillbaka. Att de laggt provet vecka 45 är att vi bara har 4 veckor kvar att prestera efter lovet innan det är två veckors prao och sedan jullov.
Nåja, jag måste ändå plugga eftersom jag inte kan flytta provet. Men det tar emot att ägna lovet åt skolarbete!

Tyvärr fungerar det inte att lägga in bilder från mobilen. Ska ta fram digitalkameran!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback