Tisdag

Tisdag. Kämpa på!
Idag ska jag ha en klänning med hudfärgade strumpbyxor till. Även det känns ganska somrigt just nu men nej, jag vill ha det ändå!

Vad ger er bäst start på dagen?
Min start på dagen, med andra ord frukost, brukar vara vaniljyoghurt med flingor från Special K och en banan i.
Man ska ju äta 5 frukter om dagen så varför ine ha en i flingorna? =D


Jag samlar på muggar från Starbucks. Koppen på bilden är från Prag, Prag, underbara Prag. =)

Ska kila till bussen nu. Med musiken från Mamma Mia i lurarna.

Kram
Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback