Testing shopping

Hejsan!
Var i Solna centrum med mamma nu och lämnade tillbaka bikinin. Provade ca 10 plagg på H&M men kände att jag inte behövde något. Eventuellt ska jag gå tillbaka och prova en jeansklänning igen och köpa ett rosa over size-linne. Men jag måste tänka, tänka! Kul att tänka faktiskt!
Ska på en peakutförsäljning imorgon och det lär väl bli lite att köpa där också! Just det, jag köpte ju ett par solglasögon som jag kommer ha mycket nytta av i sommar. Äger inga andra.

Har ni sett min snygg-snygga tjocktröja från Hollister?! Älskar den men jag har knappt använt den för att jag inte känner mig bekväm i icke dragkedja-tröjor.

Kommentarer
Postat av: emelie

men den var ju superfinnN!

2009-05-28 @ 21:20:48
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback