Tack då Anna....

Jaså! Det var inte jag som lagt till att jag skulle dö på matteprovet idag. Jag fick en påminnelse på mobilden där det stod: Matteprov. Du kommer dö!
Det höjde inte mitt självförtroende kan jag säga! Men nu har boven erkännt,  Anna. Guff! =P
Nej, men provet gick hur bra som helst. Det var endast en fråga jag inte svarade på, MVG-fråga. Men om jag tänker efter svarade jag på den men dock inte så värst seriösa svar..... guesses. =P
Nu är vi skolbarn värda lov!

Kram och sov gott!

Kommentarer
Postat av: maria

Anna e så snäll:P <3

2009-05-15 @ 21:43:32
Postat av: anna

Förlåt<33

2009-05-15 @ 22:57:25
URL: http://mandrem.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback