Sydpoolen today

Hej!
Visst är det synd att sitta framför en dator inomhus när det är strålande sol ute! Därför ska jag gå, pronto!
Jag har idag varit på Sydpoolen med skolan. Jättekul med lärare som häller vatten på barnen eller vad tycker ni? Nej, men det är kul med humor! Och det är ju rättvist när vi får hälla ännu kallare vatten med tvål i dessutom på honom som hämnd!
Senare idag ska jag åka och lämna tillbaka en bikini då jag glömde den i morse. Hade jag kommit ihåg att ta med mig den hade det varit fixat vid den här tiden. Synd att jag ska vara så tankspridd ibland!
Nåja, ut i solen nu!
Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback