springrunda för nöjes skull

Nu när jag och pappa var ute och sprang blev jag sugen på glass. Ben and Jerry´s cookie dough. Jag sa det till pappa och han sa att det kanske inte är så bra när man har varit ute och sprungit.
Där har vi delade meningar!
Jag var sugen på glass och då skulle jag ätit det om vi hade någon hemma. Jag springer inte för att bli smal eller något liknande. Jag springer för att få koppla av och göra av med överskottsenergi men samtidigt hålla min kondition uppe. Det är verkligen avkoppling för mig! Jag kan släppa alla tankar och bara tänka på det jag vill! Det är en mycket viktig stund i min vardag då jag får springa själv och tänka fritt till min musik. Och om vi nu haft glass hemma hade jag tagit det. Lite glass när man tränar varje dag gör bara gott för själen!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback