Skosingar

Hej bloggen!
Idag tänkte jag bara meddela att jag la undan ett par skor som jag eventuellt ska ha på skolavslutningen. Coola skor till en söt avslutningsklänning. Kommer blir sjukt coolt! Annars blir det så puttenuttigt med vit klänning, söta skor och kanske en gullig blomma i håret och bla, bla. Nej, måste ha häftiga smycken osv.
Vi, Anna och jag, lunchade med mamma och lillasyster på underbara kladdkakan i Gamli stan. Übergott!
Nu blir det pizza till middag ochsedan kommer bilder från dagen.
Kramar!

Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback