Självkänsla

Jag skriver varje kväll 3 bra saker som jag gjort på dagen.
Det kan vara till exempel att jag fokuserade hela träningen, att jag pluggade effektivt eller bara att jag fått mycket gjort.
Alla små saker jag uppskattar med mig själv är värda att skrivas ner! Det är en självkänslaövning som är jättenyttig. Dessutom behöver alla träna på att säga positiva saker om sig själva! Det är alldeles för mycket negativt snack om sig och det behöver suddas ut och positiva kommentarer bör ta plats!
Så idag till exempel:
- Fokus på alla lektioner (även om jag inget annat hellre ville än att sluta).
- Jag var med olika personer nästan hela dagen (bra med variation!)
- Jag har skrivit ner viktiga ideér (så jag ej glömmer dem)


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback