match i 40 grader?

God morgon!
Jag har precis ätit frukost och ska nu åka för att spela match i Älta. Rätt långt från mig!
Det kommer vara dödligt varmt på planen och jag har med mig en vanlig, relativt stor vattenflaksa och ytteligare en full Ramlösaflaksa på 1,5 liter. Tror ni det räcker? Antagligen häller jag det mesta över mig!
Då jag har svarta skor i skinn bokstavligen bränner man fötterna! Helt sjukt men det blir så! Svarta strumpor hjälper antagligen också till att fånga in värmen.

Underbara Johanna

Oh, brownie ben jag har alltså!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback