måndag kväll - äntligen läggdags!

Natti natti!
Träningen gick hyfsat bra tycker jag. Huvudet var inte med dock. Men.... jag kommer in i fotbollstänket under kommande träningar!
Jag köpte en klänning idag när jag var i stan. =D Shoppinghumöret var inte på topp men ja, man kan ju alltid hitta någonting! En vit avslutningsklänning. Med eller utan band - valfrihet. Mycket söt men den får ni se lite längre fram i vår, denna underbara vår som ikväll återvände till makalösa Stockholm. I love! Imorgon ska jag cykla till kungens trädgård. Sk. Drottningholm. Riktigt mysigt faktiskt att sitta vid vattnet med en glass i handen och fåglar och människor som flänger omkring. Jag måste passa på innan det är dags att börja plugga matteprov! Nästa vecka.... scary!


Ja, det är här jag laddar mina batterier.


Har jag visat min tavla jag målade förra året? Mormor har en likadan. =)


God natt, sov gott!
Salta


Kommentarer
Postat av: fjälling

den tavlan är så himla fin!!<3

fast finare i verkligheten =P<33

2009-05-05 @ 07:56:36
URL: http://mandrem.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback