Los underbaros

Hallåj!
Kvällen har spenderats på IP tillsammans med underbara vänner från mitt lag.
Att bara hänga på IP och spela lite fotboll(oseriöst?) är så sjukt roligt! Älskar det!
Efter ett lags hela träningstid känndes det som om det var dags att röra på oss. Kanske tid att byta ställe efter en och en halv timme...
Vi avslutade med nattfika hos Lia. Morotskaka och té samt havrekakor ál la Anders och Arvid. =P
Ja, det finns ju faktiskt inget trevligare enligt mig än trevligt sällskap. Kanske jag kan få tag i bilderna vi tog på IP också! Riktigt, och då menar jag riktigt snygga!
Jag har haft superroligt ikväll! Hur har er kväll varit?





Imorgon ska jag segla med Anna och hennnes familj. Det är riktigt pirrigt då jag dels inte har packat än och dels för att jag aldrig seglat förrut.  Kameran är dock inte tillgänglig så... mobilkameran får duga!

Sov gott!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback