Loppis- samt hinkhistorier

Hejsan!
Gud, loppis... 
Att stå där och sälja är riktigt ansträngande!
Ett fyllo kom till "bokhandeln" där jag stod och kramade om mig. Riktigt full var hon men först förstod jag inte det. Trodde bara att hon var en skojig människa som skulle krama om mig. Men som tur var kom Anna till undsättning och drog mig därifrån. Jag tror affärerna gick riktigt bra!
Får nu höra att en grej blev snodd. Oups!

Jag tappade min mobil i en hink igår. Riktig tur har jag haft för den fungerar, tro det eller ej! Några vattenmärken på skärmen men jag ska lämna in den på måndag då knapparna har spruckit. Kanske att de kan fixa det då.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback