Good morning people!

God morgon!

Idag gick det väldigt snabbt att göra mig iordning. Skönt det att det någon gång kan vara lätt! Kläderna är dock lite  neutralare än vanligt. Ljusa jeans, vit t-shirt och svart kofta. Enkelt!

Skola idag och imorgon var det tydligen career day. Då kommer föräldrar till elever till vår skola och berättar om vad de jobbar med. Tur att min pappa bara sitter och knappar på en dator hela dagarna. Det blir inte så intressant att gör en presentation inför elever med det jobbet! Inget jag orkar lyssna till i alla fall!

Kramar
Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback