Det går inte

Hejsan!
Jag har försökt plugga men det går inte! Vi har matteprov på torsdag om jag inte sagt det, på sannolikhet och diagram. Sjukt svårt att plugga till men jag gör uppgifter på läxorna vi haft.
Idag på mattelektionen fick vi ett papper med olika uppgifter på sannolikhet. Vi hade aldrig gjort liknande på lektionen. Bra! Två dagar innan prov och vi börjar (nästan) med något nytt....
Nu ska jag springa av mig alla problem och ta tag i dem senare i sällskap med Anna som just nu sitter hos frisören.

Kram
Salta

Kommentarer
Postat av: Juice

Hjälpa mig med matten? Usch, jag mår illa när jag tänker på att vi har prov om två dagar! Jag kommer troligtvis flytta ner om jag inte får VG+++ / MVG på det här provet! älskar dej, nu ska jag plugga vidare. Jag behöver definitvt hjälp! :'( <3

2009-05-12 @ 18:08:39
URL: http://jossans.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback