Det finns inget bättre än en löprunda

Nej, det finns faktiskt inget bättre och mer avkopplande än en löprunda. En stund för sig själv där man får tänka i lugn och ro. Man får ta ut krafterna och bara njuta av luften och våren, just nu.
Idag när jag kom ut och riktigt fattade att jag var ute kännde jag hur en glädjevåg gick genom hela kroppen och bara njöt av vårvädret. Det var dock ganska grått men så underbart! Det finns absolut inget bättre!
Efter löpning kommer en fotbollsträning. Det är också så himla roligt men en löprunda är mycket mer avkopplande vilket man behöver ibland!
Ja, längtar redan till nästa! =P

Söt!


Kramar
Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback