Barbie, tumme upp?

Jag har haft så roligt ikväll när jag varit barnvakt!
Okej, jag kan inte påstå att jag saknar att leka med barbie igen men allt annat var riktigt roligt. Ja, alltså att leka med barbie kanske inte var något jag föredrog framför att sitta och titta på Kalle Anka som apar sig i rutan. Jag måste faktiskt erkänna att Kalle är riktigt rolig!

Vi gick till Ica och köpte godis, lagade mat och ritade. Leo sju år städade med att blåsa bort allt glitter han använde till sina teckningar. Då ser man det ju inte.... superbra!! =P Nej, jag torkade faktiskt upp allt men det kan ju kanske vara snyggt med en glittrig mattebok eftersom det även föll på den. Ja, mysigt var det i alla fall men nu måste jag sova. Jag har match imorgon och behöver sömn!

Sov gott!
Salta

Kommentarer
Postat av: Madicken

Barn är så söta!

Ha en bra söndag :)

2009-05-10 @ 10:38:27
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback