090510

Hejsan! Ursäkta mig för dålig uppdatering men jag känner att träningssnacket blir lite uttjatat för er! Nåja, det är ju en enorm del av mitt liv så det blir ju lätt mycket angående sånt! =D

Ja, vi förlorade matchen med 2-0 men det var den bästa match vi någonsin gjort så det var superkul! Alla var riktigt taggade och otroligt duktiga! Eftersom vi spelar i division ett blir det rätt fysiskt hårt spel och närkamperna är riktigt tuffa.
Alla kämpade matchen igenom och det bjöds på riktigt fin fotboll!
Imorgon är det träning igen och det är bara att tagga till redan nu! Ge allt!

Nu ska jag öva på mina engelskord vi har i läxa till imorgon. =D



Kramar
Salta

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är jätta bra på att uppdatera din blogg! du skriver 2 gånger per dag!

2009-05-10 @ 20:27:32
URL: http://jullansblogg.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback