Träningssvacka

Sitter nu i soffan efter min träning. Det jag kan konstatera är att det inte var min bästa träning! Men man måste ju acceptera det också! Annars kan det ju vara svårt att uppskatta de som går bra....
Imorgon har jag idrottsprov på skador, HRL samt första hjälpen. Jag har inte haft kraft att plugga på lovet och det är hög tid nu att plugga in det. Jag och Loppan ska träffas tidigare imorgon för att plugga in det sista. Men för henne var det tydligen den ända plugg tiden. Jag antar att hon läst på lite. Om inte fixar hon det galant ändå! =P
För övrigt fick jag tandställning idag. Tänderna ömmar som tusan och jag kan inte tugga. Det känns jättekonstigt! Det är först nu jag insett hur tragiskt det är att ha det. Men ska man vara fin så får man lida pin!
God natt!
Kram
~Salta~


Kommentarer
Postat av: "Loppan"

Jag tycker att vi borde hitta på ett namn till dej och Anna också.. Nåt förslag ? :)

2009-03-04 @ 21:51:49
URL: http://nouveaujour.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback