090328

Hejsan bloggen!
Jag är förkyld!! Typiskt!
Jag sov hos Julia med några kompisar och vi hade jätteroligt. Vi såg på film men den enda jag följde och verkligen tittade på var Indiana Jones och ja, det är ingen kvalitets film och jag kan inte säga att jag gillade den. Den var härlig ibland men nej, den går bort!
Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Relativt tidigt i alla fall om man jämför med igår. Det blev inte sent jämfört med andra fredagkvällar men betydligt senare än vad det blir idag! Det är nog det som behövs för att få bort denna satans förkylning, mycket sömn. Eller hur blir man frisk?

Imorgon fyller min mamma år. Jag har ingen present, än så länge, men det är så svårt! Jag har ingen aning om vad ska  köpa till henne.
Vi ska äta brunch imorgon tillsammans hela familjen och då kan jag förhoppningsvis hitta någon liten symbolisk present.

Nu ska jag äta middag och sedan titta på Robinson. Jag funderar på om jag verkligen måste stänga av tv:n mitt i programmet. Stockholm är ju ändå inte med!


Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback