Stadsflicka

Idag har jag varit med en kompis i stan och jag känner mig så hemma bland alla affärer. I byn vi bodde , i Italien, hade de som sagt två mataffärer och det var allt! Hur överlever de?
Jag känner mig bekväm när man går och dregglar över saker man vill ha. Jag föredrar det framför att ligga och fantisera om att det skulle finnas affärer. =P
Men i stan köpte jag bara en Chai Latte på Espresso House. Det finns faktiskt ingen godare än just de från Espresso House! Eftersom att jag fyller år på onsdag kan jag ju inte köpa det jag vill ha idag. Jag måste kunna önska mig saker också! Men nu måste jag kolla igenom läxorna. Jag har tyvär två prov och ett läxförhör nästa vecka. Blä, blä! Och imorgon ska jag få tandställning. =D Mycket, mycket spännande! Ska man ha färg eller inte?
Nej, nu flummar jag runt och har ingen riktig mening.....
Kram!
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback