Som om jag inte förstår att krämer finns föra att återfukta

Det var något mycket mycket viktigt jag skulle skriva om men det bara försvann.
Ja, så kan jag ju berätta att jag ska till hudläkaren imorgon och jag kan stolt gå dit! Min hud är mycket bättre idag än vad de var förra gången jag var där! Jag känner en lättnad att jag inte behöver hålla på så mycket med huden. Att jag fortfarande lägger ansiktmasker och smörjer in mig med olika salvor varje kväll är ju normalt och det gör de flesta. Men en sak jag inte förstår är kommentarer jag fått när jag klagat på att min hud är torr eller finnig. Människor har sagt t.ex. "Men jag smörjer in mig varje dag med en återfuktande kräm". Okej! Klart de vill hjälpa till men det känns som om de tror att jag är dum i huvudet som inte smörjer in mig med återfuktande kräm. Jag tror att jag har fler krämer än de flesta faktiskt och det är ju tråkigt att jag behöver men jag undrar hur de tänker om mig. Nåja, det är gulligt att de vill hjälpa och nu har jag fått lite ordning på det hela!
Och nu ska jag fixa naglarna. =)

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback