Sängen är vår bästa vän

God morgon!
Igår var det fysträning och när jag kom hem värkte hela kroppen. Nu är jag bara morgontrött och det är tröttheten som värker.
Det är när man ska ta det lilla steget ur sängen som man kommer på hur skönt det är att ligga i en varm, gosig, mjuk säng och inte behöva gå runt i den kalla luften på det svala golvet. Kuddarna blir så otroligt sköna och för varje minut man ligger kvar inser man hur liten lust man har att börja de äventyr dagen kan bjuda på, alla problem som kan uppstå och utmaningar man måste möta.
På natten ligger man och vänder och vrider på sig utan att känna sig det minsta trött men när morgonen kommer och det verkligen gäller då är man så trött att man inte ens kan ta sig ur sängen.
Nej, tackar vet jag helger där man tillåts sova hela dagen om det skulle behövas. Och det som är så bra då är att man går upp frivilligt. När man väl gör det vill säga.

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback