Morsning korsning

Morsning!
Sitter här hos mormor och vi har precis ätit klart. Nej!!! Kom just på att mitt te kallnar men detta får gå snabbt så att jag hinner dricka mitt te varmt!
Min lillasyster tittar på Disney channel och det är verkligen bara skit! Tänk att man bänkar ungar framför tv:n och visar program som ska ha humor som inte ens är snudd på roliga. De är så dåliga att man bara skrattar! Nej, jag är ingen tv människa men Disney channel ÄR inte bra! Jag låter henne titta så får jag blunda när jag går förbi!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback