Lazy, lazy, lazy... jag vet

Ja, nu har jag varit så där lat igen. Jag har ju inte skrivit på flera dagar men, men, fyller man år har man mycket att göra!
Jag hade världens bästa födelsedag. Jag har aldrig kännt mig så uppvaktad! Helt otroligt underbart! Jag fick så fina hälsningar, mottaganden, födelsedagssånger samt presenter hela dagen och även några grattulationer idag på träningen. Jag såg på min mail att jag fått grattulationer på facebook som jag ska läsa imorgon. Man blir så glad och det kan ju behövas efter en hel, lång skolvecka! Jättehärligt!

Tänderna börja kännas okej och det känns mer okej att bära tandställningen än vad det känndes i början av veckan. Nej, då kändes det hemskt. Men nu ska jag sluta klaga på ett par veckor och sedan, när de spänner den, kommer jag skriva och oja mig.... Ni får stå ut! =P

Idag hade jag svenskprov och jag hade inte läst på en ända gång och jag kunde allt. Så himla härligt! Det är så man ska behöva plugga inför ett prov. Men med tanke på att vi har jobbat med satsdelar, det provet var på, är det inte så konstigt att man faktiskt inte behöver plugga. Jag borde kunna det vid det här laget.
Men imorgon väntar ett so-läxförhör. Skoj, skoj. Jag har pluggat sida efter sida ikväll och det känns rätt okej. Det är ett G-förhör så det kommer antagligen att vara lätt. =)
Nu måste jag sova. Jag ska på bio imorgon med tjejkompisarna och sedan ska vi sova hos en av oss.  Köpa Ben 'n' Jerry's och enjoy the fredag!!
Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Leonora

Godnatt :)



Kram <3

2009-03-05 @ 22:52:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback