Gratis bio

När jag har kikat runt i olika bloggar ser jag att det är många som är medlemmar på GratisBio.se. Nu är även jag det!
Det är en väldigt smart sajt där man ska samla poäng och där med får man till exempel presentkort eller biobiljetter som är giltiga i ett helt år! Är det inte bra?! Man klickar runt och besöker olika hemsidor och deltar i tävlingar. Roligt!
Det som är så bra är att det är lätt att samla poäng! Allt står mycket välformulerat på deras snygga hemsida.
Jag tycker att du ska bli medlem nu! Eller åtminnstånde titta in på sajten!
Tänk att få hem två underbara biobiljetter....
Man hör på namnet till och med: Gratis Bio!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback