God Natt

Nu ska jag gå och lägga mig.
Tänkte bara berätta om igår. Vi såg filmen "Borta bra, hemma värst." Den var inte bra men det är ju alltid kul att umgås med kompisarna! Väl hemma hos Loppan var det mycket trevligt! Jag somnade först som vanligt när vi tittar på film men vadå..... man är ju helt slut på fredagkvällar! I alla fall jag!
Idag har jag spelat match på Bosön. En gigantisk träningsanläggning med hur många olika hallar som helst. Planen vi spelade på var också stor och jättebra! Jag tänkte ta ett kort men det blev aldrig läge tyvärr. Men stor var den! =P
Nej, nu ska jag sova. Imorgon tar jag det lugnt. Skönt att inte ha något planerat tycker jag. Ska läsa lite läxor, träna lite och kanske gå på museum eller liknande. Härligt enligt mig!

Sov gott!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback