God dag?

God dag?
Jag har sovit hela dagen. Nej, inte riktigt men efter min fotbollsmatch och när jag ätit lunch somnade jag i soffan och sov i ca 3 timmar. Ganska skönt men nu får jag panik. Vi ska bort till några kompisar och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag har idé torka! Det borde finnas en blogg som bara bombar med outfits. Inte sådana som clowner har men sådana som passar till vardag och inte liknar de som går en modevising. De ser ju helt galna ut!
Nu måste jag i alla fall fortsätta fundera!

Blev det inte fint med den röda brodyrbilden på sidan?! Jag ska bara fixa header också! =P

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback