Fransk Manikyr

Jag tycker att en välgjord fransk manikyr är riktigt snyggt! Till bruna händer och fingrar ser det extra fräscht ut! Det ser ordentligt och som sagt fräscht ut.

                                   

Gör så här:

1. Börja med att applicera ett tunt lager med baslack.                     

2. Lägg sedan på ett tunt lager vit French Manikyr längst med din egen vita nagelkant. Det finns mallar om du tycker det är svårt att få ett jämnt resultat.


3. Välj därefter ett rosa eller beigetonat nagellack som du lägger över hela nageln.


4. Avsluta med två tunna lager topplack som ger glans och förlänger resultatets livslängd.

Bild och text från kicks.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback