Från Make up store

Jag satt och tittade i en gammal VeckoRevyn från i höstas och där slog jag upp en reklamsida från Make Up Store där det stod:

Ingen kvinna föds med kunskapen om hur man sminkar sig. Det är en kunskap och känsla som växer fram genom övning.

Jag kände bara hur rätt det var. Man föds ju faktiskt inte med kunskapen om smink och mode etc. Det är något man måste öva på och se mycket för att sedan göra det själv och sätta ihop olika färger som man passar i. Det är faktiskt något man lär sig med tiden.
Kul är man hittar något som bara klickar till och man känner att ja, klart det är så!



Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback