En rolig tjejkväll

God morgon!
Inatt har jag inte sovit mycket men jag känner mig frisk ändå.
Idag ska jag följa med min mamma till gymmet hon tränar på. Bara för att prova och det ska bli jättekul! Jag har en jättesöt vattenflaska som jag ska lägga upp senare.

Vi har haft väldigt roligt! Vi började med att bada klockan tio och halv tolv gick vi vidare dit vi skulle sova. Nu ser det ut som om en bomb slagit ner här. Tjejerna kör SingStar med krassliga morgonröster och vid frukosten sjöng de snappsvisor men drack läsk. Själv drack jag bara te. Tycker inte riktigt att det passar med läsk till frukost.....
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback