Cuper, cuper hela sommaren

Nu läser jag min mail och inser hur dyrt det är att spela fotboll. Laget ska i sommar till Göteborg för Gothia Cup och bara cupavgiften är 2000 kr/person. Plus det kräver de kläder eftersom det ska vara snyggt. Hm. Fleece och tjocktröjor.... mitt i sommaren. Det är väl ganska onödigt om man tänker på vad man förväntar sig av sommaren. Men det kan också bli mycket användbart! Jag menar Sveriges sommarväder är inte något man skryter med utomlands. Det kan bli några få dagar som det är mycket varmt men sannolikheten är väl att de kalla dagar då det kanske till och med regnar blir fler. Nej. Mitt förtroende för svensk sommar är inte särslikt stor! Jag åker mycket mer gärna utomlands till solsäkra länder.
Tillbaka till min handling. Ja, laget är också inbjudna till en cup i Malmö i slutet av juli början av augusti. Kanske att jag måste prioritera! Jag kan ju inte springa på olika cuper i Skåne hela sommaren. Dags att börja planera planerna med familjen. Visst älskar jag att spela fotboll men ska man inte ha något lov alls på sommaren? Det känns som om familjen kommer få offra mycket för att jag ska hinna med min fotboll.
Men nu är det träning.

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback