Carmex - mitt nya beroende

Hallå!
Efter skolan drog jag och Anna vidare till en killkompis som bor en bit bort. Vi åt mellis och eldade strumpor. Ja, riktigt trevligt! Mitt luktsinne är helt borta och smaken är ytterst svag. Synd(!), livet blir så tråkigt utan lukt och smak!
Tänk om man faktiskt aldrig kunnde smaka eller lukta något. Det skulle bli så tomt. Aldrig skulle man kunna känna goda killparfymer eller doften av nybakat eller tigerbalsam som luktar så otroligt gott.
Och på tal om tigerbalsam, jag hittade ett läppbalsam  som luktar liknande och det är otroligt skönt att ha på läpparna. Det går inte att beskriva kännslan men ja, ni vet.... när det känns varmt men ändå kallt. Jag började med den imorse men jag är redan beroende!
Det ser ut som en limburk och det fick jag också kommentarer om i skolan. Tuben är snygg och jag bara älskar den!
På baksidan står det: Drug facts. Ja. Det kan man ju också skriva!



Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Bubba

Testa också Burts bee wax. ;)

2009-03-31 @ 09:23:00
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback