090326

Hej!
Nu känner jag hur förkylningen försöker krypa sig på. Jag stannar hemma från träningen och hoppas på att bli bättre! Att bli riktigt sjuk är inget jag önskar just nu!

Jag har äntligen bakat inför imorgon då vi ska sälja bakverk i skolan, tjäna pengar till klasskassan med andra ord. Det kommer bli lite spring på lektionerna för vår del men ska man sälja kakor i cafeterian tycker lärarna att det är okej. Tur det, annars skulle det inte fungera!
På svensklektionen imorgon ska vi spela upp pjäser vi jobbat med under några veckors tid. Jag och några tjejkompisar spelar Törnrosa och det känns som den kommer bli riktigt bra! Jag måste bara skriva allt så att vi eventuellt kan lämna in det till läraren imorgon. Det stod det nämligen på en lapp men hon har inte nämnt det.... Får se!
Nu måste jag sätta fart!
Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: fjälling

Man behövde inte lämna in... pjäsen vi skulle bara spela upp den! =)tror jag iaf

2009-03-26 @ 19:13:25
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej. såg att du kommenterat hos blondinbella.

Jag ska också se på tv4 nu =)



Har du läst alla camillas böcker? :) kram

2009-03-26 @ 20:57:29
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback