090324 - tisdag

Hallåj!
Idag är det tisdag, fyra hela dagar till helg(om man räknar idag). Huh. Som tur är ser det inte ut att bli en jobbig vecka i skolan! Skönt (!), för när jag vaknade i morse kännde jag ingen lust att gå till skolan! Ingen alls! Jag tänkte om det var något lov i närheten och det är det ju! Knappt två veckor till påsklovet men ändå, det är långt! Jag får helt enkelt traska iväg till denna eviga skola. Trots allt väntar ju kompisarna och det är det som gör skolan rolig!

Jag får skriva mer ikväll. Vi ska troligtvis till mormor på middag men jag hör av mig senare!

Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback