090322

God natt, god natt!
Kvällen har varit mycket trevlig! Vi åt middag och spelade b.la. kort. Ja, en variant av stress och det var ju annorlunda sysselsättning för min del. Jag och mina kompisar spelade mycket kort i sexan, på rasterna. Det gjorde vi varje rast vecka efter vecka och det gjorde att jag tyckte kortspel blev tråkigt! Men när man inte spelar i skolan varje rast, då är det roligt!

Imorgon (idag) ska jag åka med pappa och köpa nya fotbollsskor. De jag köpte i höstas är för små och har gett mig blåtå. Och nu tappar jag snart nageln. Inte så najs och tyvärr väldigt olägligt till sommaren! Men det är smällar man får ta om man spelar fotboll. Eftersom jag spelar så pass mycket är det absolut värt att införskaffa ett par skor som är lagom!
Jag får väl lägga upp en bild på dem imorgon!
Nu ska jag sova och hoppas på att kunna göra toppen insats på matchen imorgon!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback