090302

God morgon!
Sitter här och smuttar på mitt te medan jag funderar över hur jag kommer att se ut i tandställning. Jag ska som sagt till tandreglering idag klockan 10.30. De ska också slipa på mina tänder lite längre bak in i munnen för att få plats till de två som ska flyttas fram brevid framtänderna. Det är jättespännande tycker jag!

Det känns som om jag bara blir brunare och brunare tills igår kväll. Det var nog att det inte hade lagt sig. Att jag fortfarande var lite,lite bränd i huden. Men nu går det nog tyvär åt andra hållet. Det blir ljusare och ljusare. Typiskt!

Igår kväll var mamma, jag och min lillasyster på mammas kompis lab. Hon jobbar med tänder och hon gjorde en modell av mina tänder före tandställningen och sedan ska vi göra en efter. Men det lär dröja. Jag ska ju ha den i 1,5 år tror jag. Det blir förstås bökigt men det SKA gå bra! =P

Nu måste jag fixa iordning mig och sedan dra mig till bussen.
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback