Yeay!

Woho! Jag vann idag!
Jag vann en "utmärkelse" för bästa elev, akademiskt. Bäst betyg i klassen och jag är riktigt nöjd med det! Och nästa termin blir det ännu bättre!
Jag trodde jag sänkt mig i engelska men ikke. Jag har behöll mitt betyg, åh så skönt!

Ja, vad var mitt pris då? Jo, en bok. Oliver Twist på engelska.




Känslan jag fick när hon ropade ut mitt namn i klassrummet var så befriande! Jag tänkte: Yes! Där kom belöningen men jag kunde aldrig innan tro att jag skulle få priset!
Jag älskar att få belöningar och det var lika härligt idag! Det visar att det var mödan värt, ger motivation att fortsätta satsa högt nästa läsår!
Men nu är vi alla värda lov!!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback