Vilken eftermiddag det blev!

Oj, vilken eftermiddag det tillslut blev!
Jag sov till elva och satt vid datorn tills jag skulle gå hemifrån.
Vid tre träffade jag Julia i simhallen. Simning är underbart och idag ökade vi metrarna med 500 meter. Allt som allt blev det 1500 meter. Bra va?
Sedan var det dags för fotbollsträning. Sjukt roligt var det men segheten smög sig sakta på och benen orakde inte springa så snabbt på slutet. Tur att jag hade humöret uppe för att vara sur på våra träningar är inte lätt! Jag skrattar hela träningarna och alla har något roligt att säga hela tiden!
När jag kom hem väntade Sverige-Malta matchen och tur att vi vann den alltså! Det hade varit något pinsamt om vi missade det! Men chansen att lyckas i VM är inte stor tror jag! Tur att jag är argentinare också! Jag känner mig aldrig lika argentinsk som under olika fotbollsevent! Det tar fram passionen och kärleken till både landet och sporten!




Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback