Vila i frid, Therese!

På förstasidan på blogg.se visas ett inlägg från bloggen "Vila i frid<3" tillägnad Therese. Det är till minne av Therese några starka tjejer startat bloggen. Själv grät jag genom alla texter! Det är inte möjligt att beskriva det som hände den 7 juni 2009!
Om du känner för att gråta och visa ditt stöd kan du gå in på bloggen. Jag beundrar tjejerna som nu lever vidare för deras saknade ängel och för att de är starka tillsammans och skapar en blogg så att folk kan ta del av sorgen! Heder åt dem med!
Vila i frid, Therese! <3


Kommentarer
Postat av: malin

jag fattar inte att sådant ska få hända :/ så himla hemskt :'( R.I.P!

2009-06-16 @ 01:35:31
URL: http://smurfette.blogg.se/
Postat av: jossan

Fy fan vad hemskt, jag grät när jag läste deras blogg. :'(

älskar dej <3

2009-06-16 @ 12:49:50
URL: http://josefaines.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback