Ett test om mig

Hur bor du: Villa.
Brukar du komma i tid: I skolan och till träningar
Hur lång är du: Ca 167
Kan du laga mat: Ja
Vad pluggar du: Grundskola
Vad har du på dig just nu: Mina snygga mjukisbyxor och en T-shirt
Har du någon fobi: Fåglar (lite)
Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp: Hm.... godis till igårkväll
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe eller te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Hm.. det händer inte ofta men kanske.... mina fötter?
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Kaffe eller te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten ur en vattenflaska på fotbollsplanen!!! Finns inget tillfälle vatten är lika gott!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ehm..... länge sedan!
Saknar du någon just nu: Ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: För mycket egosnack!
Intressen: Fotboll, kompisar, träning, blogga, sommarlov, resa utomlands, läsa bloggar, lära mig nya saker
Senaste person du kramade: Julia tror jag
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Nej, om du frågar ang. framtiden nu. Kanske ändrar mig senare i livet
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja
Har rakat dina ben någon gång: 1 gång, använder inte den "metoden"
Är du sugen på något nu: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0-2
Använder du hudkräm: JAAA! Too many!
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Nja... relativt sällan
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, ganska
Vilken låt lyssnade du senast på:Little bit, Lykke Li
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Snor, hårstrån, spott, fåglar, puderdränkta necessärer, svettlukt och sunkig mat.
Har du pengar på mobilen: Japp

Kommentarer
Postat av: bigmarmor

Hejhej. Det var ju många spännande frågor.

Vem i allsindar var så nyfiken?

Hoppas du har det mysigt på sommarlovet.

OCH att det blir bättre väder. Mycket SOOOL.

Hälsa mamma!!!!

2009-06-10 @ 18:17:43
Postat av: jessica

Har man tagit fan i båten, får man ro honom i land. ;)

2009-06-10 @ 21:52:55
Postat av: thess

sv: hihi ja! :)

nej, det är faktiskt inte min egna, jag hyr honom, men det blir så att jag köper honom i augusti när kontraktet går ut. :)

visst det kan vi göra! :D

kram!

2009-06-10 @ 22:39:21
URL: http://thesswester.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback