Update: Onsdag 24 JUNI(!)

Solen giver oss sina skinande strålar även idag och jag är så glad för det!
Tänk att solen kan lysa även i Sverige. Det trodde man inte för en vecka sedan! Och det är bara att tacka och ta emot antar jag, även om man blir lite gnällig på fotbollsplanen över värmen!
Här hos mormor har vi precis avslutat frukosten och nu ska vi röra oss till trädgården. Kanske att vi också kan bada lite i sköna Mälaren när värmen blir så påtaglig att kroppen behöver svalkas! =D


Sovande kusin.


Haha, det här var inte igår men för några dagar sedan vid Kyrksjön.


Och vi gjorde även en film om bilen Brum som flög hit och det, över kanten och ner i sjön.
Kanske att jag kan lägga upp den på något sätt.

Kram


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback