tatuering

Haha. Nej, jag har ingen riktig tatuering!
Jag gjorde den på Hötorget igår för att skoja med mamma. Det hela var pappas idé och jag tror att hon gick på det! Först var det tänkt att han skulle ha en men det blir lite konstigare om jag har en!  
Den är bara en spray som kommer gå bort om en vecka! Jättebra om man vill testa att ha en riktig tatuering!

Så.... var inte oroliga! Haha, den går bort, jag lovar! =P

Själv tycker jag inte att det är snyggt med stora, blaffiga tatueringar över hela kroppen! Det ska vara symboliska tatueringar på diskreta ställen som verkligen betyder någonting! Men jag funderar på att tatuera tre små hundtassar för min hund på vänster handled om några år.  Liten, prydllig och bara så gullig tatuering! Min pappas kusin gjorde det för ett tag sedan och det var så häftigt att jag vill göra likadant! Men..... kanske att jag ändrat mig när det blir mer aktuellt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att jag glömde min kamera i din väska :S

2009-06-07 @ 10:40:10
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in nu har jag tackat dig och alla andra för berömmet ! med en länkning



mvh www.kollpadinekonomi.blogg.se

2009-06-07 @ 12:40:13
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback