Sola dagen lång med Aprés Soleil

Idag ska tillbringa min dag på en badplats tillsammans med Julia. Jag har packat min väska full med vattenmelon, saft, gifflar, macka och så ska jag köpa jordgubbar vid ett fruktstånd här i närheten. Visst ska man äta jordgubbar varje dag, hela sommarlovet? Det hör mer än mest till sommaren. Jordgubbar och glass = sommar!

Nu när alla pressar i solen och det ofta kan bli lite för mycket måste jag påminna er om en after sun kräm jag tipsade om i frebuari. Den är den bästa after sun jag någonsin prövat och jag kan rekommendera den till alla!
Den finns att köpa i Frankrike och antagligen Spanien och andra länder i Europa men min kommer från just France.

Den är från Vichy och heter Aprés Soleil.


Kärlek!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback